Elifyusuf41 Kızlar tekrardan merhaba ben bişe sormak istiyorum ben düşük yaptık bundan 2 ay önce doktor 2 ay beklememi söyledi bizde bekledik normalde bu ay bebek bekliyorduk ama regl oldum doktor folikasit kullanma demiştim sizce başlıyayım mı ?
ilkbahar Elifyusuf41 gebelik öncesi ben bi paket folik asit kullanmıştım... Zararı olcağını düşünmüyorum çünkü gebelikten önce 3ay boyunca ve gebelikte de üç ay kullanılması gerekiyo diye birşey de okumuştum bir zamanlar 🙂
Elifyusuf41 Bebek gelişim sağlayamadı kalp atışlarını duyamadık hersey çok güzel gidiyordu kalp atışlarını duymamıza 2 gün kala düşük yaptım :/
KokosAnnecik Elifyusuf41 Dr.söyle test yaptır hatta hormon testide. Bi sebebi olmalı çünkü araştırılsın.