KıZlar merhaba 38 haftalık hamileyim, son haftalar bebeğim birden kilo aldı bugun gittiğim 3900 dü kilosu ve hala bende doğum belirtisi falan yok doktor 4.500e kadar normal doğurursun dedi fakat benim doğumuma daha 15 gün var çok tedirginim bukadar kiloyla normal doğum yapan varmı çok heycanlıyım 4.500den sonra sezeryan olursun dedi benimle aynı durumunyaşayan var mı??