deletedmom42 Kızlar her yemekten sonra az yememe rağmen cok rahatsız oluyor karnımda şişkinlik oluyo hazimsizlik yasiyorum cevremde bikac kisi soda iç diyolar ama bebege zarar olup olmadigi hakkinda kesin bisey demiyolar hamilelikte soda icen varmi yada bebeğe zararı varmı ?
Betuldnz Valla canım ben çok seviyorum sodayı günde 1 tane içiyorum akşam yemeğinden sonra mide ekşimesinide alıyor hazımsızlığı da bu arada 24 haftalık gebeyim doktorum içebilir son demişti , birde Adana'da yaşıyorum hava sıcak olduğundan çok iyi geliyor 😊
Polikistikanne Öğünleri yavaş yavaş yemenizi önerim. Normalde kaç dkkada yiyorsanız bir süre daha uzatın 🤗 hamilelikte birçok bayanda bu problem olabiliyor. Sodaya gelecek olursak günde 1 tanenin bir zararı yok ☺
Emilyy Doktorum bana içebilecegimi soylemişti meyveli olmadigi surece 2 taneye kadar iç demisti . Suan 32 haftadayim ve bir sabah bir aksam iciyorum gunde iki tane ikimizde cok saglikliyiz sükür 😊