ElifOncul Merhaba, 15+4 günlük hamileyim. Bugün kontrolüm vardı , dr hala popo aşağıda başı yukarıda şekilde olduğunu bu haftalarda dönmesi gerektiğini söyledi. Kafam karıştı, daha erken değil mi? Sizin bebeğiniz ne zaman pozisyon değiştirmişti?
Sermec ElifOncul canım doktorun sankı sacmalamıs bebek genelde doguma yakın dönmeli benım kı 34 te döndü 30 dan sonra dönen de oluyo ama ideali 34
SameTugcEymen ElifOncul kafayı yemiş herhalde o doktor. Cinsiyetini bile anca tam olarak gösteriyor bas aşağı mi donucekmis. Ben 27. Haftamda kendim hissettim dondugunu 32.Haftamda doktor da onayladi
mhmtcnr ElifOncul Yok artık! Sen hiç kafana takma bile bu konuyu canım benim bebiş taa 34. haftada döndü. Ekstrem bir durum olmadıkça da en en erken 28de dönüyorlar. İnşallah senin doktor sezaryene bahane arayanlardan değildir.
SedaveSusam ElifOncul bence o doktor seni başka hastasıyla karıştırmış 29 - 30dan sonra döner bebekler
Sermec ElifOncul canım bebek 29 a 30 a kadar cok döner bir baş aşağı olur bir makat geliş ama dogum pozisyonuna genelde 34 cıvarı döner
Esarikay ElifOncul canım bebeğin daha küçük yeri çok daha çok döner o kafana takma 😊 benimki 27 de basgelis pozisyonuna geçti. O zamandan beri basasagi duruyor şuan 37+1 iz
Hamideersin ElifOncul haftanız daha çok erken benim 31e kadar makat gelisti 32de döndü bas gelis oldu ama son ana kadar heran donebilir takilmayin