Bugün doktor muaynemiz vardı bebeğimin cinsiyetini öğrendim 16+2 haftaligiz dunde gitmiştim herşey gayet normaldi ama bugün beyin gelişimin göre 17 haftalık göründü ve aytica bağırsağında parlaklık var dendi googleden baktım ama psikolojik alt üst oldu bu durumu yasayan yada bu durumda olan anneler lütfen yardımcı olun 🙏😔