Canim ben 2 hafta önce aynı şeyi yaşadım doktorum bana belinde kasıklarında karnında ağrı yoksa bebeğe birşey olmamıştır korkma dusuk riskidir sadece demişti gitmeden yolda aradığımda sende öyleysen sakin ol dinlen eşini bekle gelir gelmez git hastaneye umarım yoktur birşey 🙏