Doktor bize tahmini doğum tarihi 20 mart olduğunu söylemişdi ve hatta gecike bileceyini de söğlemişti.
Sabah kalktım doktorda randevum vardı, kocamla öğlen 7de çıkıp dışarı 1 saat kadar yürüş yaptık. Daha sonra doktora gittim vr nst de sancım çıktı ama ben hiç bir şey hiss etmiyordum, çatı muayinem geçen hafta yapılmışdı ve her şey yolunda gibi gözüküyordu, doktor sancımı görünce sana yine alttan muayine yapalım dedi peki dedim ve doktor baktı 1sm gibi açılma var ama sen git bitşey olursa beni haberdar et olmazsa da bir hafta sonra tekrar gel.
Tabi benim sancım olmadığı için tamam ya bu bir haftayı çeker dedim, eve geldikdek sonra doktor muayine ettiği için ağrıların ola bilir dedi ve benim ağrılarım hastaneden çıktıktan hiç dayanmadı ama hafif adet ağrıları gibi.
saat 6-6 buçuk gibi belimden bir ağrı geldi sanki kopuyor gibi ve tuaelte gittiğimde nişanım geldi ben aha doğurucam galiba dedim ve suyum sızmaya başladı ama sancım yok.
Doktorla konuştum suyun geliyor korkma şiddetli sancıların olduğu zaman gel muayineden dolayı da ola bilir dedi.
Saat 10 ben artık anladım doğuracağımı çantamı alıp çıktık
Ve hastanede 4sm açılmam olduğu doğuma alınıyorum dendi, hoopp oradan artık dayanılamaz sancılarım başladıı ama aralığı yok yani 30 saniye gibi kesiyor rahatlamak isterken yinee şiddetli sancı geliyor sancılarım çok ama 2 saatdir açılmam 5 oımuş çok korktum bitmeyecek diye, plates topunun üzerinde zıplarken aha bana güç geldi . Doktor ilk doğuşum diye hemen doğumu başlatmad, yatakda biraz ıkındıktan sonra bebeğın kafası gözüktü ve doğum masasına aldılar beni iki derin iki kısa ıkınmada bebeğimi kucağıma aldım 🙏💙💋🌹Bebeğinizi sağlam görünce inanın ki hiiiç bir acı kalmıyor, şükür etmekten başka bir şey düşünmüyorsunuz. İçeriden 2-3dikişim oldu ve benim miniğim 5 mart gece saat 2de 4 saat içinde doğduu💜zor ama her şeye bedel bu acıyı hiss etmek , korkmayın doğuşdan sonra sanki acı yokmuş gibi oluyor.
Ve 22 haftadan itibaren bebeğimin kalbinde ekojenik odak olduğu söylendi, ve tek başına bir hastalığa işaret etmediğini söyledi ve geçermiş doğuma kadar ya da doğumdan sonra bizdeki geçmedi hep gözüktü, hep içim içimi yiyordu çünki okuduğum kadarıyla daun sindromlu bebeklerde böyle oluyormuş, çook şükür bebeğim sapa sağlam kucağımda kulakdan dolma biıgilere kanmayın gebeliğinizi zehir etmeyin🤗🙃