Mervedoganay 24+3 haftalık hamileyim 47 kiloyla hamile kaldım mide bulantılarım geçtikten sonra 57 kiloya çıktım doktorum bugün fazla kilo almışsın bebeğin suyu hafif fazla dedi 🙄 suyun fazla olması bebeğime bi zarar verir mi başına gelen varmı böyle bişey
AtaMommy Mervedoganay benim anlamadığım doktor suyu fazla dediğinde bu soruyu neden doktora sormadiginiz
ilkbahar Mervedoganay hafif bi artışsa bebeğe bir şey olmaz inşallah 🙂 benim de doktorum suyu sınırda hafif artmış dedi bi buçuk hafta sonra detaylı ultrason yaptırdım o da normal dedi.. Ben Doktorum artmış demişti deyince tam iki defa ölçtü normal dedi.. Belirli dönemlerde böyle artıp azalmalar olabiliyo dedi 🙂✔️✔️✔️
Sermec Mervedoganay canım benım 29 dan beri hep fazla cıkıyo suyum şekerim yok bebek iri de degıl detaylı ultrason da temız 37 haftalık oldum hala fazla doktorum ya bebekte anomalı varsa olur ya şeker varsa olur ya bir enfeksiyon geçirdiysen olur ya da sebebsiz olur dedi yani ben 17 kılo aldım acaba sebeb o mu oldu bılmıyırum ama ortada su an başka sebeb yok
Kbr2301 Mervedoganay bende 22 haftalıkken detaylıya girdim suyum bıraz fazla cıktı şekerden suphelendı doktor ılk aklımıza seker gelır su fazlalıgında dedı 3 hafta sonraya seker yukleme testı ıcın cagırdı buarada patates pirinç un seker makarna bunlardan uzak dur dedı. Ama bazen genetikte olabılıyor panık yapma suanlık kotu bır durum degıl dedı
Mervedoganay AtaMommy nasıl aklıma gelmedi ya🙄 sordum tabiki ama başına öyle bişey gelip nasıl sonuç aldığını merak ettim sadece
Mervedoganay ilkbahar çok teşekkür ederim şeker testi falan istedi duruma göre diyet uygularım falan dedi inşallah gerek kalmaz
Eliifyasinn Yok canm ilerleyen zamanlarda normale dönüyor benm de 26 haftalıkken çok fazla demişti suyu sonra düşüyor suyu az oldu mu sıkıntı daha çok ama fazla oldu mu düşüyor zamanla
Mervedoganay Sermec evet banada fazla kilo aldığın için dedi bebeğin kilosu normal onda bi sıkıntı yok şükür ama erken doğuma sebep olabiliyormuş galiba ondan korkuyorum bende
ilkbahar Mervedoganay rica ederim 🙂 inşallah kalmaz hamilelikte sevdiğin yiyecekten kısmak ölüm gibi olur heralde 😵🙄🙂
Sermec Mervedoganay yanı ben 37 haftalık oldum canım hala doguramadım sadece riskini söylemiş doktor sana
Mervedoganay ilkbahar evet şuan bile korkudan bişey yiyemiyorum vallahi çok açım ya tatlı tuzlu herşeyi kes dedi resmen🙄
Mervedoganay Sermec senim artık doğum zamanım gelmiş maşallah sağlıkla al kucağına 🤲 darısı burdaki herkesin içindede benim başıma 🤲💙
ilkbahar Mervedoganay ya kaya tuzu kullan Mümkünse öğütülmemiş. Diğer tuzlar rafine edilince içinde sadece Nacl kalıyo o da vücütta ödeme neden oluyo... 🙂 Ben normalde de hep kaya tuzu kullanıyorum çok sağlıklı mineraller va içinde 🙂
Mervedoganay Kbr2301 bendede şeker testi istedi yarın yapıcam inşallah bi sıkıntı çıkmaz ailede yok ama bakalım
Mervedoganay ilkbahar Evet ödem oldum zaten yüzüm ellerim ayaklarım baya şişti kilo almayı hiç problem etmedim zaten zayıf olduğum için işime geldi ta ki bugün doktora gidene kadar🙄