Pamukeller benim 32+0 olduu unda cumartesiydi doktorum da yoktu 32+2 de aldım hiçbir sorun olmadı. Ama burada bazı arkadas ların iş yeri 32+0dan son ra alındığında sıkıntı yaratıyor dedi eşime sordum kesinlikle Bi sıkıntı olamaz içyerlerinin muhqsebeleri yeterli bilgiye sahip degildir dedi eşim mali müşavir ondan bilgisi var bu konuda.