Arkadaşlar meraba 40 +1 günlük geneyim bugün devlet hastanesine kontrole gittim ve 40 hafta olmama rağmen hep bebegimin önde gittini söylemelerine rağmen 39 'la uyuntulu ama 40 haftasın diolar ve ultrason kâğıtlarımı iki hafta önceki gebe kontrolünde doktor istemişti baktı bana vermeyi unutmuş ve bugunki doktor bi hafta sonra tekrar gel dedi ve randevu yok haftaya en geç 2 3 hafta sonra var bana randevusuz geldiğimde muayne olmam için bi kağıt fln da vermedi 41 olcam 6 gün sonra çocuk normal doğum pilanlioruz ama napcam ultrason kağıdı istedi tekrar bn nerden tekrar bulacam ultrason kağıdı o isteyen doktora gidip baksam kağıtları bulabilir miyim altmışlarmıdir duruomudur yada muayeneye tekrar nasıl gidecem randevusuz yardım ve fikirlerinize ihtiyacım var riskli haftalardayım bi ihmal kurbanı olmak istemiorum🥺