Kizlar iyi aksamlar..
Dün akşam 20lik dış ağrım başladı ve sabahtan beri agzimi açmakta zorlanıyorum daha öncede başıma gelmişti ama o zamanlar hamile degildim ve antibiyotik kullanmıştım iltihap dağılmıştı ama simdi kullanamam ne yapcam ben fikri olan var mi