Naimeismail01 Kızlar 31 haftalık hamileyim ve Bazen uzanırken karnım pıt pıt oluyor bazen hareket mi ediyor diyorum ama karnımda tekme hiisiyatı olmuıor acaba hıçkırık mı 😳
Semashn99 Naimeismail01 muhtemelen hıçkırıktır canım derinden bi kalp atışı gibi oluyor çokta kısa sürmüyor
Tgbb Naimeismail01 bu haftalardan sonra çoğalacak bu durum. Amniyotik sıvıyı tüketen bebeğiniz hıçkırıyor. Rahatsız olmayın. Korkmayın
Sumeyye_g Naimeismail01 bende bunu sormuştum doktor evet hıçkırık dedi birde bebek artık gelmek için yerleşirmiş kendine yer yaparmış
SeherrG Naimeismail01 evet canım derinden çok hissedilmeyen bi tekme atma gibi ama o hıçkırık 😀😇biz günde iki kez hıçkırıyoruz nerdeyse 😀
Hamideersin Kbrmrt57 evet uzun sürüyor 5 dakika felan suruyor sanırım tam takip etmedim ama hemen gecmiyo sanki damar kalp atiyomus gibi
Deno Kbrmrt57 normal canım benim ki de o haftalarda başladı günde üç defa bile olduğu oluyor ve uzun sürüyor