Sermec 35+4 deyim cumartesi günü sancıyla gittim iğne vuruldu serum takıldı açıklığm 2 cmdi. Eve geldim. Sancı çekmeye devam ettim. Pazartesi tekrar kontrole özeldeki başka Bi doktora gittim açıklığın 3 cm olmuş dedi. Eve geldim o gün bugündür sancı çekiyorum bugün biraz ağır gibi doktorum da doğum olabilir demişti hastane ortamını hiç sevmiyorum ama gidicem sanırım. Nişan yada su gelmesi zorunlu değil demi. Bide bebeğim 2900 müş. Kilosu iyi demi