Ceylan12334556789 canım hayırlı uğurlu olsun öncelikle🤗 biz 35 haftalığız ve öğrendiğimiz günden beri her gün iğne vuruluyorum. Kan pıhtılaşması yok ama ilk gebeliğim 20 haftalıktı kalbi durması sonucu kaybetmiştim. Doktorum tedbir amaçlı başlattı. İğneyi ilk aldığım da öğrenmek için sağlık ocağında karnımdan vurdurttum ve eve gelene kadar ağlaya ağlaya gelmiştim o kadar canım yanmıştı. Belki abartıyorsun diyen olur ama ciddi anlamda canım çok yanmıştı. Ondan sonra bir gün sağ kol diğer gün sol kola vurmaya başladım dönüşümlü şekilde vuruyorum. Ne bacaktan ne de karın bölgesinden vuramadım yani. Kol daha rahat oluyor benim için. Burda önemli olan vurduğun iğnenin kasa gelmemesi gerekiyor kasa gelirse canın acır. Karın , kol, bacak herkese göre acı yeri değişiyor sana hangisi rahat gelirse ordan vur.Zamanla alışırsın inşallah 😍🙏🏻