Sedaabdullah canım öncelikle geçmiş olsun ve Allah gönlüne göre versin. Ben 4 ay önce kimyasal gebelik geçirdim. Adetim 3 gün gecikti ve 67.4 çıktı bana pozitif dediler ve ben sevindim haliyle. 2 gün sonra kahverengi akıntı gelmeye başladı. Doktorumu aradım normal mi diye, bebek yerleşiyordur dedi ama sonradan sancı vurdu. Zeynep Kamil’e gittim beta hcg verdim değer 30 a falan düştü ve kimyasal gebelik dediler ve ertesi gün de adet oldum. Muhtemelen yeni evlisin ya da yeni deniyorsunuz, eğer öyleyse; Bu durum çok çok normal. Kadınların %90’ı bunu geçiriyor ancak fark etmiyor. Muhtemelen kimyasal gebelik çünkü her 24-48 saat arası değerinin artması gerekiyor. İhmal etme, en kısa zamanda tekrar doktora git.. kafana da takma ben şimdi 6 haftalık hamileyim ve sağlıklıyız çok şükür..