İgg pozitif çıktıysa bu daha önce geçirdiğiniz anlamına gelir. Benim igm pozitif çıkmıştı (grayzone) yani üç ay içinde bu hastalığı geçiriyormuşum. Sonra tekrar igg ve igm bakıldı. İgg pozitif, igm negatif çıktı ama emin olmak için avidite igg testi yapıldı bunda da yüksek avidite çıktı yani gebelik öncesinde geçirmişim. Teste yanlış bakılmış olabilir ya da yanlış yorumlamış olabilirsiniz, doktorunuza gösterdiniz mi?