Kizlar 37+4 haftadayim sancim oldgu icin gittim acilw muayenede 2 cm aciklik cikti 1 gune yakin yatirdi doktor nst takibindeydim 100 ve 75 lerde olan sancim gecti acilmam 2 cm de kaldi simdi evdeyim bi agrim yok ama yogun kivamli akintim gelmeye basladi nedendir yasayan var mi?