bir_pasa_annesi gitdim geldim.Bebiş kanala girmiş.akşama ,sabaha,en geç 1 hafta içinde doğum başlaya bilir dedi.Bebek artık yerini almış.Doğum pozisyonuna geçmiş.O yüzden bu agrılar var.Açılma olmaya hazırlanıyor.1 parmak açılma oldu olucak dedi.2 ci hamilelik olunca Çabuk doğar dedi.Çünki bebek tam yerini almışmış.