bir_pasa_annesi ben de 36+6’yım bugün kontrole gittik 3278 gr,kafası yukarda henüz başaşağı değil doktorum kafası iki hafta ilerde gününü tamamlarsa normal doğum olmaz ve doğum başlayana kadar da pozisyonu belli olmaz ama muhtemelen sezeryana gidecen dedi,bebeğim çok hareketli ama işte başaşağı gelmiyo🤦♀️