iyimserr merhabalar günümden 9 gun gecti doktora gttm bugun ulturason ile baktı kese var gebelik olabilir ama olmayada bilir dedi tahlille emin olabiliriz dedi ama tahlil negatif cıktı folik asit verdi 1 hafta sonra gel dedi bunu yasayan var mı acaba ?
sukranaslier iyimserr ben yaşadım canım biraz daha bekle hem kalp atışlarını da duymuş olursun 1-2 hafta sonra git
iyimserr sukranaslier sizin ki kan tahlilinde mi negatif cıkmıstı bana kanda negatif dedi ama haftaya gel dedi
sukranaslier iyimserr yok bana hiç bir şey yapmadı ultrosonla baktı kese gözüküyor du ama boş gesede olabilir dedi 10-15 gün sonra gel dedi ben sadece gebelik testi yaptım
BabyYoda iyimserr Siz e-nabızdan bakabilirsiniz. Kese göründüyse bence mutlaka başka bir doktora daha gidin
BabyYoda iyimserr E devlet üzerinden e nabız sistemine giriş yapıp tahlillerine bakacaksın beta hcg değerine
iyimserr BabyYoda giris yaptım ama nedense en son gecen ay ki tahlilim var acaba 24 saat sonra mı sistem uzerine düsüyor en son gecen ay yaptırmıstım bi daha da yaptırmadm dun yaptırdıgım da sistem de yok