Busbus94 açmışsın peki aşı yaptırdığında arkadaşımda aşı olurken aç gitmiş öyle nefes alamıyorum demişti tansiyonu düşmüştü ama ama genel de bunun alışan olduğunu düşünmüyorum bunun hiç öyle bi yan etkisi YÖK çünkü yada nefes darlığın varsa önceden ondan dolayı olabilir