Mhmtbtl Dün sezeryan oldum oğlum doğdu çok şükür 🙏🏻 Rabbim herkese nasip etsin çok büyük mutluluk 😊 sütüm yok oğlum da almıyor çekemiyor napcaz bilmiyorum önerileriniz var mı ? Bi de sezeryandan sonra sağ kasık kısmımda yanma oluyor başına gelen var mı
Minikmucizem3 Mhmtbtl Elektrikli pompa var canm sag sütünü ve süt yapacak şeyler tüket gelmiyorsa en son çare mama bendede gelmedi ve mama kullandı Oglum hayırlı olsun bu arada gözünüz aydın ❤
ECeren Mhmtbtl öncelikle gözünüz aydın biz ablamda süt sorunu yasadık gerçı size ebeler bahsetmiştir ama yazmak istedim öncelikle sağmaya çalışın süt arttırıcı çaylar çok işe yarıyor ilk kadeh( şu şurup ölçü kabı gibi bişi)denilen seyde verdi sağdıkça süt arttı şimdi insanlar bıtbıt konuşur lütfen canızı sıkmayın morel önemli ☺️
sonsuzadek Mhmtbtl çok normel serzaryan sonraıs süt gelmemesi gelir inşaAllah ama pes etmeyin 10 dk da bi emzirin istemsede zorlayın, emdikçe 2 fırt bile çekse süt damarlarınızın gelişmesine seneb olur
turker_meryem_yavuz Selamlar canım sütüm yok demişsin ama gelir merak etme su iç bol bol ama asıl önemlisi humananın still tee çayını öneririm. süt arttırıcı çay eczanelerde satılıyor sorsan zaten süt arttırıcı çay diye hemen verirler güzeldir baya