sebato Kızlar 22 haftalığım sizinde bu haftalarda sürekli tansiyonunuz şekeriniz düşüyor yada başınızın döndüğü oluyormu????
Snmdnz sebato evet canm benm oluyordu en son 25haftada oldu ondada serum takviyesi aldim dahada olmadi canm
BusraDevlet83 sebato Doktorunuza mutlaka söyleyin. Bilsin.. Size yardımcı olur. Önerileri olur ve belki de ilaç verir. Çok geçmiş olsun.
mavisimm sebato Belki cok sekersiz veya tuzsuz besleniyorsundur. Suyu az iciyorsan ondanda olur. Doktoruna soyle canim
Nurorhn sebato Ben gec kalkip kahvaltimi gec yaptigim her zaman oluyor canimm ilk baslarda bayilmalarim filanda olduu bende cok korktum ama bir sıkıntı olmadi simdiye dek
Vefanurib 33+1 oldum ve tansiyonum şekerim sürekli düşük,doktorlar hep söylüyor yükselmektense düşük olması iyidir çünkü yükselmesi gebelik zehirlenmesi demektir
sebato Vefanurib bilmiyordum yüksek tansiyonun gebelik zehirlenmesi yaptığını ama düşük şeker ve tansiyonda çok kötü direk panik yaptırıyor
mavisimm sebato Gunde en az 2 litre su icmen lazim canim. Birde tansiyonunun dustugunu fark ettiginde sirt ustu uzan ayaklarinin altina 3 yastik fln koy baya yuksek olmasi lazim. Tansiyonun hemen dengelenir.
Vefanurib sebato evet panik yaptırıyor bende de öyle oluyor direk elim ayağım boşalıyor nefesim kesiliyor gibi ama yinede yüksek tansiyon her zaman kötüdür aç kalmamaya kendinizi çk yormamaya dikkat edin