gldnn Merhabalar 12+6 haftalik gebeyim idrar testi yaptirdim idrarimda protein cikti ve ne anlama geldigini bilmiyorum bilen biri varsa beni aydinlatabilir mi asiri takmis durumdayim suan
Yagmurtan gldnn kaç yazıyor değer var mı yanında. Doktorum hamilelikte enfeksiyon dan cok protein zararlı demişti
Islim123 gldnn tansiyon sorunu varsa tehlikeli tansiyon takibi yaptır sürekli yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisi
Sibelilhami gldnn bende 30. Haftama girdim idrar da protein çıktı ve tansiyonum yüksek benimde doktor gebelik zehirlenmesinden şüphelendi şuan takipteyim her hafta gidiyorum doktora aynı zaman da tansiyon ilaçı içiyorum
Mervecobankara Yagmurtan merhaba iyi akşamlar rahatsız ediyorum ama benimde idrarımda protein çıktı 4 tane artı var kadın doğum doktoruna attım normal dedi ama ebem normal değil dedi ne yapsam bilemedim
gldnn Islim123 tansiyon da yok ki dun 9 a 6 falandi gecen hafta protein negatifti bu hafta pozitif cikti anlamadim idrarla alakali bi durum galiba tek kullanimlik doz verdi iste doktor onu ictim bol. bol su ic dedi
gldnn ilkbahar insallah ama karsisinda H Eser yaziodu doktora sordum gebelikte olabiliyor bu tip durumlar sen bol su ic dedi sabah aksam devamli su iciyorum
11223344 Haftaya kadar bebekte bie problem yaratmaz . Senin için zararlıdır . 20 haftadan sonra idrarda proteini tansiyon baş ağrısı ödem takip ederse o vakit sıkıntı olabiliyor . Takip altında olursun. Sen yine de bu dönemde dahi olsa sık sık idrar ver ve proteini takip ettir . Enfeksiyondan da kaynaklı protein çıkabiliyor bazen .
gldnn 11223344 tesekkur ederim haftaya idrar testi. verecem tekrar protein olmaz insallah kafam. takildi cunku