Canım bende 1 buçuk ay önce doğum yaptım epidural ile ama kesinlikle önermem. Bilmiyorum belki bende bu şekilde etki gösterdi ama sağ omuz ağrımdan evde bağıra çağıra ağladım günlerce. Anesteziden dolayı dediler. Geçmesi 2-3 günü buldu. Hatta bir kere yatağa uzandım ağrı başladı kalakaldım öylece çığlıklarla ağladım eşim kucaklayıp kaldırdı o kadar kötü bir haldeydim kesinlikle kıpırdayamıyordum. Çok zor bi dönemdi. İyi düşün iyi araştır derim. Hayırlı doğumlar olsun🙏🏻