Merhaba hanımlar geçen hafta salı günü kontrolümüz vardı doktor hersey yolunda bekliycez dedi cumaya doğursun sen olamadı salı yatış vereceğim dedi. Eve geldim 2 3 saatte Bi adet ağrısı başladı ama ben aldırış etmedim. Geceye doğru sıklaştı 5 dk düştü ama hafif ağrıydi yürüyünce geçiyordu gece 5 ten sonra 3 dk düştü doktoruma söyledim hastaneye gitmem gerektiğini söyledi 6 gibi hasteneye gittik nöbetçi doktor muayene 2tti önce açıklık var bebk baskısı çok iyi normal doğum için yatış yapılsın dedi. Yatış ikiz 6.30 gibi falan yapıldı odaya alındım nst bağlandim ara ara sancılar gittikçe artmaya başladı ebeler arada gelip alttan muayene ettiler. 9 da doktorum geldi muayene eti sancın çok iyi açıklık çok iyi 2 gibi dogurursun dedi. 11 den sonra sancım çok arttı artık dayanikmayack Bi hal aldı 12.30 da muayene etti ebe 10 cm açıklık doğum haneye gidiyoruz dedi. Doğum hana 2 oda yan tarafta idi yürüyerek gittim çatala alındım 2 3 ikindim 4 veya 5 de doktorum geldi saçı görünüyor özlem dedi 🥰 sonra Bi baktım cikivermis içimden birsey kayıp gitti 😍 kucağıma verdiler 🥰muhteşemdi. Sonra bebeği muayene ve giydirmek için yan odaya aldılar. Kesi yapılmadı ama fazla ikinma yapmışım sanırım 4 dikisim varmış. Dikişler atıldıktan sonra odamıza alındık. Babamız dolu dolu gözlerle bizi bekliyordu 🥰hersey muhteşemdi karnimdaki mucize artık kucağımda idi darısı hepinizin başına inşallah şuanda 7 günlük olduk bile 🥰 🥰 🥰