Reglime tam 3 gün filan var ama iki haftadır kasık ağrıları çekiyorum bel ağrısı göğüs hassasiyeti de var ve çok şişkinlik oluştu karnımda son üç gündür aşırı sık derecede idrara çıkıyorum ve bugün kahverengi leke geldi bir hafta önce de gebelik testi yapmıştım birinde silik birinde negatif çıktı tam net öğrenmek için reglimin üstünden bir hafta geçmesini bekliyorum inşallah hayırlı bir sonuçla karşılaşırım🙏🏻