Kızlar merhaba. Ben acaip derece de asitli icecek seven biriyim. Mesela kola. 20 haftalik hamileyim hamile oldugumu öğrendiğim ilk günden itibaren kola icmeyi biraktim. Ama azcik da olsa hem midem sisiyo hemde canim cekiyor asitli biseyler. Onun icin limonlu maden suyu iciyorum tabi hergun icmiyorum arada bir. Bazen iki uc gun ust uste ictigimde.oluyor fakat genelde arada bir iciyorum. Doktorumda icebilirsin dedi ama yinede rahatlamak acisindan siz gebeliginde limonlu maden suyu icen annelerden de bi fikir almak istedim. Sizde icer miydiniz anneler? Pizza konusuda aklima takiliyor sarkuteri urunleri oldugu icin icerisinde. Onuda kagan kocatepe den dinledim tam cig olmadigi icin kizardigi icin sorun olmucani falan soyluyordu videosunda. Ama ben pimpirik kralicesi vesvesli bir anne oldugum icin rahat edemiyorum😂😂