ddenizc Bebişler nasıl? Haç haftalıksınız? Hangi hastane, hangi doktorda doğum yapacaksınız. Hadi toplaşalım
BusraGS ddenizc İyiyiz çok şükür 18. Haftaya girdik vitale hastanesi Ali Fuat Şengör e gidiyorum sende durumlar nasıl 😊
Hase_nan ddenizc 25 haftalığız.kepezdeki akdeniz şifada yapmayı düşünüyorum.doktorum fatma kubra guvenç 👍🏻
Mrvcnn ddenizc 20+3 Gün bugün doktorumuz ofm Akif kösekahyaoğlu. Suan gayet iyiyiz herkes sağlıcakla alsın kucağına inş 🙏🏼
Scorpion Çok şükür sağlığımız iyi 🙏🏻 Gecen hafta 810 gram oldugumuzu öğrendik ☺️ 27. Haftamıza giriş yaptık☺️ Kepez devlet hastanesi zeynep inciye gidiyoruz ve cok memnunuz 🌸
ddenizc BusraGS ali hocayla da ilgili herkes çok iyi diyor. Ama çok kalabalıkmış doğru mu. Bende Mehmet Şimşek’in kontrolündeyim
Hase_nan Uykuclimon hadi yaa 😀Ben muayeneye gitmiyorum sadece doğumu orda yaptım siz devamlı mi gidiyosunuz
AysunFatih 18 haftalık olduk bende Konyaaltı olimpos hastenesine gidiyorum doktorum Rıza Hakan Güralp çok memnunum doktorumdan Ağustos’ta doğumuda burda yapmayı planlıyoruz inşallah