Slm kizlar 32+3 hamileyim doktorda randevum vardi evden ciktim elim ayagim bosalmya basladi nabzim cok hizli ati oturdum biraz bi yerde gecer gibi oldu kalktim boyle ates basmaya basladi sanki nefes alamiyorum gibi olmaya basladi hafifte sirtim agri giriyo sekerimi olctum tansiyonumu olctum norrmal cikti niye boyle oldu bilen varmi yada yasayan varmi 😞