Afedersiniz arkadaslar ama çok yoğun akıntım oluyor bir aydır. Beyazımsı günlük ped takmadan dk oturamıyorum. Yıkıyorum oramı 15 dk sonra yine bembeyaz vajinamda gözüküyor. Bu kadar normal mi ? Enfeksiyon vs varsa eğer normal doğumu engelleme söz konusu olur mu ?