ilknurd Kızlar merhaba 6 haftalıgım suanda gaz problemi yasıyorum karnım şişiyor baya hatta bugun ultrosonla bebegi tam göremedik gaz dan. ve tuvalete cok az cıkabiliyorum neler yapmalıyım doktor multivitamin verdi
Tnskmn ilknurd 26. Haftamdayım hala yaşıyorum canim. Ilk haftalar daha yoğun oluyor tabiki kayısı hoşafı filan yaplpmistim hergun 1 kase ondan içiyordum o rahatlamıştı beni baya bi
Twinksmom ilknurd yulaflı biskvi ile çay yada bol sütlü nescafe içerseniz rahatlarsınız ben çareyi öyle buldum 🤷🏼♀️
melindam ilknurd 21 Haftalığıö Hala Devam Ediyor Diyetisyen Önerisiyle Günde 1 Tane Aktivia Yiyorum 4 tanede Kuru Kayısı Onunla Atlattım Gibi