sryvzozgn bende de oluyordu surekli. Bobrek genislemesi de oldugu icin ozellikle dikkat etmem gerekiyordu. Suyu arttirdim ilk olarak 4 lt ye cikardim , simdi 3.5 sabitledim. Bir de arada bir limonlu su iciyorum. Simdi normale dondu cok şükür. Ama cok dikkst etmek gerekiyor ben 15 gunde tahlil aldırıyorum kreatinin ve idrar😏. Dut suyu ve kizilcik suyu iyi geliyor diye duydum ama denemedim.