Hayırlı günler arkadaşlar 29+6 haftalık hamileyim gebelik şekeri çıktı tedasini gördüm 1 haftalık dahiliye uzmanı takip uyguladı 3 öğün şeker ölçümü yaptık normal çıktı doktor bal, reçel, şerbetli tatlılar ve hamur işinden uzak durmamı söyledi elimden geldiğince uyguladım bugün kaymaklı bisküvi yedim biraz abur cubur atıştırdım 1 saat sonra ölçtüğümde 143 çıktı arada ölçüyordum normal çıkıyordu ilk defa bu kadar yüksek çıktı bebeğimi olumsuz etkilemesinden korkuyorum benim gibi gebelik şekeri olan varmı sizler ne gibi diyet uyguluyorsunuz.