Hanımlar oğlum olucak ve hala isim bulamadık . Ilk ismi kayinbabamin adı.Ve eşim istiyor diye olucak ikinci ismede karar verdik ama...Eşimin kuzeninin de bebeğinin ilk ismi bizimle ayni. Ama buna birşey yapamam kayinbabamin adı sonuçta. Ikinci isim ise onun ikinci isimle benzer . Ikimizinkide T ile başlıyor. Ve ilk isimleride aynı. Smdi şöyle birşey var aynı ortamada geliyoruz hep.Simdi çağırırken birbirine yakın isimler oldu . Acaba der mi başka isim mi bulamadı diye. Yada buna taviz vermeyip başka isim mi bulayım. Yada bir başkası için isimden vazgecmemeliyim?. Ilk isimleri aynı ikinci isimleride birbirine yakın. Ama bende koyacağım ismi beğendim napacağım offf.uzak olsa takmam ama birbirimize gidip geliyoruz. Acaba diyorum başka isim mi koysam sonuçta ilk isimleri bile aynı ikincisi farklı olsun bari diye.