40+2ye girdik dün gece hiç bir belirtim yok diye yakınıp duruyordum sabah saat 7buçuk gibi tuvalete sıkışıp kalktım yatağa yattığımda adet olacakmışım gibi ağrım girmeye başladı çok hafif hafif uyuyup uyandım bu evrede. Sabah 11 gibi tuvalete tekrar gittiğimde pembe akıntım geldi hastaneye gittim suyu nst hareketleri normal olduğu için eve yolladılar şuan ara ara sancılarım oluyor çok hafif 😊 umarım sağlıcakla kavuşurum oğluşuma