Bsrlmnemr Asilaymomm 13+1 im ben de. Bu güne kadar çok mide bulantılı geçti 3 4 gündür iyiyim bugün biraz halsizlik fazla vardı yemek yiyemedim aç kalınca midem bulandı heralde gerçi acıktığımı bile anlamıyorum iştahsızlık hala çok fazla onun dışında şükür bi sıkıntım yok..
nurcakir58 Asilaymomm iştahım acilmadi migdem kalkiyo bebeğim erkek riskliyim cuma gidicem bebeğimi görmeye
Asilaymomm Bsrlmnemr ben hala bulantı ilacıyla ayaktayım. Bende bişe yiyrmyorm malesef ilac icmeme ragmen. Bende demir ilacna basladıktn snra halsızlk arttı gbı. İlaçla bir ilgisi olablrmi blmyorm gercı.
Bsrlmnemr Sude_uzum01 kendini aç bırakmamaya çalış az da olsa ye meyve ye ceviz ye çorba içmeye çalış
Bsrlmnemr Asilaymomm ben de demir ilacına falan başlamadı doktor hatta folik asiti de bıraktık artık.
Caglakgl 13+2 bizde yuvarlanıp gidiyorduk ama haftasonu hastalandım bronşit olmuşum serumla falan ayağa kalktım dr ilaç ve serumları kullana bilirsin dedi ama için içimi de yiyor kullandikca