Sltn01 5+3 üm kızlar bugün kontrole gittim keseyide bebeğinde gördük çok şükür . 2 hafta sonra kalp atışına gidecez inşallh onuda duyarız. Rabbim olmayanada nasip etsin🙏
Anneoluyorum93_ Sltn01 canım çok sevindim hayırlı olsun 🥰 beta değerin kaçtı bugun? Bir de devlet hastanesine mi gittin
Anneoluyorum93_ Sltn01 ben gittiğimde 5+3 tük sanırım gözükmedi ultrason mu eskiydi bilmiyorum, beta değerin 10bini geçmeli görmek için dedi doktor, korkuyorum açıkcası yine gözükmez diy2
Sltn01 Anneoluyorum93_ canım ben 2 gün önce kan verdim 3988 di bhcg. Ben özele gittim canım ultrasonu 4D idi iyiydi yanı. Sen devlete mi gittin canım
Elifaydogan06 Anneoluyorum93_ benim 13 bindi kese göründü bebek görünmedi henüz bunun betayla alakası yok ki bebeğin gelişimiyle alakalı 6 +4 üz 10 gün sonra bakıcz
Anneoluyorum93_ Sltn01 evet devlette göremedi, haftasonu özele gidicem 7 haftalık olacak zaten inş bunda görünür 😁
Anneoluyorum93_ Elifaydogan06 bebeği göremedik demiyorum zaten kesenin abdominal görünmesi için gereken değer oymuş, doktorun yalancısıyım