turker_meryem_yavuz Kızlar böyle uygun fiyatta, temizlemesi kolay, yara filan yapmayan bir marka söylesenize pompa için. Bebedor tavsiye etti arkadaşlar var mı kullanan? Yara filan yaptığı yokmuş, Fiyatı da uygunmuş öyle dediler.
Sedley turker_meryem_yavuz Mochi iyi diye duymuştum şarjlı, pilli değil bebeğin emmesiyle aynı şekilde sağıyomuş ama kullanmadım tabi bilmiyorum araştır istersen
almilaoztrk Bebedor kullandık bizde biberonu da kullandığımızdan alışkanlık oldu en kullanışlı uygun olanı o şu an. Ben memnun kalıyorum bütün kullandığım ürünlerinden valla. Tavsiye ederim.