Sevgili anneler sırada benımde doğum hikayemi anlatmak varmıs.. 24.02.2020 de saat 9:20 de kucagıma aldım oğlumu . 37-6 ile sezeryan spınal doğum yaptım. Zorlu bir hamılelık surecım oldu. Doktorum aslında beklemek ıstedi ama 37 yı bile zorladık . Bebegım kılo fazlalıgı vardı dogumdan 3 hafta önce benden herseyı kesti doktorum vıtamınde dahil buna. Sporcu bı anne oldugum ıcın karnım buyumuyordu lakın bebek buyuyordu . Doğumdan bırgun oncesi hastane yatısım yapıldı benım . Ertesi gun sabah bır anda doktorum gelıp hazırlan senı doğuma alıyorum dedi. Ben korku ıcınde bır anda aglamaya basladım cnk spınal olucaktım genel ıcın cıgerlerım kaldırmıyordu . Neyse hasta bakıcı geldi benı aldı doğru dogumhaneye goturmeye basladı. O esnada esım asagı ınmıstı malum stres yapmıstı sıgara ıcıcektı. Esımı bıle göremeden doğum haneye gıttım ben. O kadar korkmustum ki ıcımdede sıkıntı vardı . Neyse doğum haneye gırdım anestezi uzmanı arkadasımdı doğumuma o girdi. Lakin ters gıden bırseyler oldu spınali kabul etmedi bünyem uyusma olmadı :( arkadasım dozu yuksek vermıstı oysaki tam 3 dk boyunca uyusmasnı bekledık 3,5 dk oldu ordan bır ses geneli hazırlayın uyusma olmadı bebegı almamız gerek dedi . Sonra tam 4 dk ya gırıcekken bır anda uyusma oldu . Dokunmaları hıssedıyordum herseyı hıssedıyordum hatta. Karnımda bır baskı hıssettım bır anda kusmak geldı ama arkadasım mıde bulantısı ılacı yaptı kusmadım hıc. Sonra bır aglama sesi duydum o an bıttı bende hersey . Oğlumun sesını duydum karnımdan dırek cıkar cıkmaz hemde . Tompık bır oğlus vardı karsımda . 4100 gr dogdu ☺️ Fakat doktorumun sesını duydum ‘bebeğin eşi yapısık’ cıktı dedi orda bısıler oldu anlamadım ben tabıkıde . Eş yapısıklıgı nedır onuda bılmıyorum ama doktorum bır sonraki gebeliğin ölümle sonuclanabılır dedi. Benı aglama tuttu bır anda cnk bır sonraki gebeliği dusunuyordum 😞 sonrası doktorlarn yaptıklarını duydum ıste sımdı dıkıcem vs dıye konusuyorlardı . O esnada artık uyusukluk gıdıyordu sanki . Ustelık doğumhanede fazla kaldım.. sporcu oldugum ıcın kaslarım yapısmakta zorluk cekıyordu . Uyusma yavas yavas kaybolmaya basladı herkes sasırdı bunyem kabul etmıyordu sanki. Ordan bı doktor dedıkı genel verelım bayılsın dıye dedım ıstemıyorum genel felan yapılması gerekenı yapın bır daha sordular ıstemıyorum dedım.. keske ısteseymısım. Canım yandı resmen . Her çekiştirmeyı her yapıstırma anındakı gerilmeyi acı yı hıssettım . dedım kendime dayan gecıcek Allahım yardım et bana dayanma gucu ver dedım bu esnada arkadasımın elını hıc bırakmıyorum korku bır yandan acı bır yandan gozyası bır yandan . Ben aglarken oğşumu gıydırıp yanıma getırdıler kokusunu ıcıme bı cektım dedım ki oğlun ıcın dayan derya bak gecıcek dedim .. toplamda 1 saat 20 dk kadar yapıstırma ıslemım surdu . Sonunda bıttı tabıkıde baktım ayak parmaklarım oynamaya basladı dusunun normalde 4 saat uyusuk kalıyormussunuz ama bende öyle olmadı.. neyse sonrası yogum bakıma gectım kendıme ıyce geldım ama nasıl acı cekıyorum dedım arkadasıma nolur bısı yap ben hıssedıyorum dedım sağolsun oda en etkılı agrı kesıcıyı yaptırdı bana morfin kadar etkılı ımıs.. hem damardan hem kalcadan yedım .. tam yarım saate acım hafıfledi. Doktorum geldı sonra zor bır amelıyat oldu ama hersey ıyı dedı tek sorun bebeğin eşi yapısıktı oda sorun sonra odamda anlatırım sana sımdı oğlunu al emzır dedi.. o kadar stres yaptımda ılk anda sut felan gelmedi benden denedım denedm yok .. bu esnada doğum anını arkadasım hep vıdeoya cekmıs ıyı kötu herseyı gördum.. kestıklerı anı bebegın cıkısını ve olumsuz olan herseyı .. buda benım anım oldu zorlu bır surec ama sonu cok güzel olan bır doğumdu. Bu arada 16 gunluk olduk sımdı .. sukurler olsun ki oğlum ıyı ben ıse doğum sonrasıda bıraz zorluk yasadım üşüttüm baya bi hasta oldum ates üşüme halsızlık hepsını yasadım sonunda bogazlarım sıstı ama ısrarla oğlum ıcın emzırmek ıcın aglayarak savastım ve sonunda emzırme ıslemlerım gerceklestı .. sözüm ona ki analık zor .. ama herseye degermıs ve Rabbım öyle bır guc öyle bır sabır verdıki acısada canm oğlum ıcın ayakta kaldım .. bıraz kotu bır doğum yasasamda sızlerle paylasmak ıstedım .. 🥰