Ilos Kizlar 4 haftalik hamileyim. Tufaf bi karin ağrisi oluyor. Ağri yüzünden hastaneye gitmiştim zaten hamile olduğumu o şekilde öğrendim 😊 Normal mi sizce bu ağrilar😯
Naz-Ylmz Ilos Ilos bende hesapladığıma göre 4 haftalık hamileyim ama daha test bile yapmadım 😊 karın ağrısı değilde bel ağrısı var bende
nisemom Ilos hem de nasıl ağrı oluyor adet sancıları birebir aynı biz de 6. haftadayız. Dr. ağrı normal dedi.
58_edaygmr_58 Ilos normal ca ım bende sancı oluyor du şittetli değil ama oluyor du adet olmayı beklerken 4 gün sonra test yaptım Hamile olduğumu öğrendim bir süre daha devam etti sonra geçti şimdi 29 haftayım bel ağrıları ve hafif sancılar var
Anneoluyorum93_ Ilos normal canım, kasık ve bel ağrısı. Ayrıca dehşet gögüs ağrısı😁😁 inş bulantı olmaz, 😁
Sevdiss_17 Ilos bende son adet taruhime gore 4 haftaligim ama sadece karnimda bi rahatsizlik hisseidyorum yani snaki cok sertmiste pantolon sıkıyomus gibi korkuyorum belirti yok diye yani genelde bebek yerlesiyo falan deniliyo ama