turker_meryem_yavuz Yani 3 ay daha erken ama doymuyorsa anne sütü ile hafiften verebilirsin. Doyurucu mamalar var biz humana kullandık mesela tavsiye ederim sindirmesi kolaydı gaz kabızlık yapmadı
almilaoztrk turker_meryem_yavuz Humana mamayı şu aralar çok duyar oldum güzel mi bari gerçekten? Bizimkide haftaya 7 aylık olacak mamaya geçeceğim artık tamamen ama hangisine geçim kararsızım hala
Deletedmom411 Mama dr unuz kullanin dediyse başlayın, mama kullanmak anne sütünü azaltıyor maalesef. Biz bebelac gold kullanıyoruz hala kızıma. dr a danışmadan başlamıştım anjiyo sonrası emmek istemedi anne sütünü reddetti sonra da bıraktı maalesef