alakayamaydanoz Kızlar hastanedeyim. 2 cm açıklığım varmış. Doktor yatışın yapılsın bebek hareketsiz ve sancıların var dedi çok korkuyorum. Suni sancı verecekler olmazsa Sezeryana alacak.
defnemila alakayamaydanoz Rabbim kolay ve sağlıklı bir doğum nasip etsin inşallah evladınıza sağ salim kavuşun. 🌸🌸
Selalee22 alakayamaydanoz bir avazda dogurursun insallah dualrm seninle Allah sana ve bebegine kolaylik saglik sihhat versin insallah 🤲