_kizannes5 benim de bazen ağrım oluyor hatta geçenlerde bir gün ağrıdan uyuyamadım sabaha kadar geçmedi doktor kontrolde üşütmüş olabilirsin bebekle ilgili değil dedi sonra geçti zaten bazen ağrı olması çok normal ama bir şüpheniz varsa içinizin rahat etmesi açısından bir doktora görünün tabi, ıslaklık da akıntıdan olabilir