Duyguaydin81 17+5 haftalık hamileyim akıntımın rengi normal ama sulu bir şekilde geliyor bu normalmi acabaa yaşayan varmı
Yesmckmk Bende yaşadım aynı sorunu bebeğin suyu diye korkmuştum kan verdim hatta enfeksiyon için ama temiz geldi ve sulu akıntımda kendiliğinden geçti
Duyguaydin81 Yesmckmk bende gebelikten öncede oluyordu arada ama şimdi ilk gebeliğim böyle olunca insan düşünüyor
Yesmckmk Duyguaydin81 bende hiç olmadı yada enfeksiyon vs sorunu hiç yaşamadım özellikle ayakta çok kalınca su gibi gelince bende korktum şükür bi sıkıntı çıkmadı iki üç güne birde havuç suyu içiyorum iyi geldi bana kesildi bu tarz akıntı şuan sadece normal bi akıntım var
Yesmckmk Duyguaydin81 doktorum kendini çok yorma demişti bana bu haftalarda normal böyle olması ultrasonda bebeğin suyu normal demişti tabi biraz dikkat etmek şart oldu bizede