Benimde çok kaşıntım oluyordu o haftalarda aile hekimim kan vermemi istedi ve alt ast diye karaciğerle ilgili olan değerlerim yüksek çıkmıştı onlar kaşıntı yapabilirmiş isterseniz bi baktırın değerlerinize. Inşallah sizin karnınız büyüdüğü için kaşınıyordur 🌼