Merhaba anneler 26+4 haftaligim dün aniden sol.kasigima sancı gibi ağrı girdi , bı kaç dk sonra geçti ama sancı fenaydı kızımda bütün gün hareketliydi hele sancidan sonra hoc durmadi neredeyse bugün de yine aynı sancı mutfakta iş yaparken oldu yine sol kasığımda sancı gibi sanki iğne batiriyorlar ama pozisyon değiştirince sorun yok , tabi insan yine de merak ediyor öyle boş bi insan da değilim takip eder arastiririm doktor randevumu da var henüz , sanırım büyüyen karnımın doğuma hazırlık sancıları bunlar .. bu haftalarda böyle olanlar var mıydı ne zaman endiselenmeliyin merak ettim biraz fikir alışverişi iyi gelir bana da