Kızlar merhaba ben adet olmama 1 hafta kala bel ağrısı çok cekiyorum adet günümde zehir oluyor o gün bana kaşıklarım okadar agiriyor ki sanki üstüne taş oturmuş catlicak gbi oluyorum ağrısından sıcak su sıcak içecekler ellerimle ovüyorum derken 2 gunum oypece gidiyor sizde de var mi bu neyin belirtiwi bunlar polikostik overim bu arada ondan da olabilir mo