Kızlar doktoruma da söyledim rahim büyüdüğü icin dedi ama benim 2 gündür çok kötü baş donmem var yatamıyorum kalkamıyorum çok zorlanıyorum ve bugün buna mide bulantısı da eşlik etti 18 haftadayım rahim büyüdükce kan basıncının artmasıyla oluyor deniliyor bunlar ama nasıl geçer deliriceğim nolur yardım edin...