elifztrk adetim 1 hafta geciktikten sonra beta hcg 137.8 di 2 gun sonra 330.9 ckti.. doktora sonucu yarin gosterecegim iyi bir yükseliş mi
Tuqceee33 elifztrk hayırlı olsun, sağlıklı bir gebeliktir inşallah🥰 muhtelemen geç döllenme olmuş, yükseliş normal ama yinede doktorunuza görünün🌸